колеги кажете от къде да купя ремонтен комплект за вариатора на 156,от стара загора съм
Известие
Collapse
No announcement yet.
ремонтен комплект вариатор
Collapse
X
-
140 евро от Гърция + 12-15 евро за куриер,на тия 140 евро мога да ползвам 10% отстъпка.......Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
Citroen C2 1,6 Sensodrive
Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX
....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!
Comment
-
Ако така или иначе си решил да слагаш ремонтен комплект, обади се на някой от телефоните в подписа ми, имаме някакво решение, а и ти поне си от СТЗГ......."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеКолеги, може ли едно кратко обяснение - ремонтния комплект препоръчва ли се, кога, защо, нещо специфично и кога не се препоръчва. Моля знаещите с опит за отговор, а не лаици.Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от Liminat Покажи съобщениеМного живо те заинтересува този въпрос. Тази, която продаваш да не е за ремонт на вариатор?Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеДо сега на 5 вариатора съм сложил ремонтен комплект и в шлиците не е имало видимо износване. Исносването е аксиално накорпуса на вариатора. И пластмасовата шайба се слага за да уплътни. Оригинално тази шайба я няма. Но и тя се износва после. Ако някой се чуди да слага ли ремонтен комплект моя съвет е да се купува нов вариатор. Не си струва да се отваря мотора вскеи път когато се разтропа и да се сменя шайбата. Резбите на втулките на лагерите са много крехки и се късат лесно, особено ако някой преди теб е стягал на ръка. После голям ешкън. Търси по дълги болтове, лепило, глупости.
...
Колкото по-малко пъти се отваря мотора толкова по-дълго живее според мен.Alfa Romeo 147 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от code Покажи съобщениеМного труд с краткотраен или никакъв ефект, моето тракало отдавна замина в кофата.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider...
Originally Posted by oem
До сега на 5 вариатора съм сложил ремонтен комплект и в шлиците не е имало видимо износване. Исносването е аксиално накорпуса на вариатора. И пластмасовата шайба се слага за да уплътни. Оригинално тази шайба я няма. Но и тя се износва после. Ако някой се чуди да слага ли ремонтен комплект моя съвет е да се купува нов вариатор. Не си струва да се отваря мотора вскеи път когато се разтропа и да се сменя шайбата. Резбите на втулките на лагерите са много крехки и се късат лесно, особено ако някой преди теб е стягал на ръка. После голям ешкън. Търси по дълги болтове, лепило, глупости.
...
Колкото по-малко пъти се отваря мотора толкова по-дълго живее според мен.Last edited by tonov; d.m.y г., 16:56.
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеНе, определено. Днес и сменям компресора и цената се вдига. Когато я купих вариаторът потракваше, но маслото беше кошмар. С новото масло 20К всичко си е на мястото. Но тази тема - Вариатор и резервен комплект - се дъвче от много време и все без единнo становище. Та затова. А и аз имам няколко Алфонсчета, все с вариатори, а и всички се продават по default.Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
Нагоре по стълбата, която води надолу
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от fred Покажи съобщениеКолега, след като си претенциозен и можеш да разграничиш кой е лаик и би трябвало и да си отговориш на въпроса.А ако не можеш просто чети отговорите си прави изводите.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
Comment